czwartek, 14 czerwca 2012

Zaliczyłam!

Tak! w końcu zaliczyłam moją 'ukochaną' muzyke!!!
Już mam serdecznie dosyć a jutro jeszcze chce poprawiać historie, zobaczymy czy wyjdzie tak czy siak najgorsze już za mną!
Dzisiaj byłyśmy zwolnione po matmie i poszłyśmy na sale sędziować mini sistkówke, ja siędziowałam rzucanke-łapanke i szczerze ciężko mi było bo przez 10 minut gry łapały i odrzucały piłke,nigdy w to nie grałam i trochę dziwnie wszystko ale było ok, najważniejsze że nie byłp lekcji ^^
Po meczach poszłyśmy z Adu zaliczyć tą muzykę, za 14556565 razem zaliczyłyśmy :D
Od kilku dni cały czas taka pogoda, z wyjątkiem kilku minut dziennie słońca -,-

Jak patrze na te zdjęcia to kojarzy mi się z Tokyo albo Nowym Jorkiem, ale niestety to tylko kilka latarni koło kauflandu po 23 (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz