środa, 27 czerwca 2012

Czereśnie



Niedawno przyjechałam z działki, pojechaliśmy tam z siostrą i szwagrem nazbierać czereśni bo póki co nie widać żadnych ptaków więc trzeba wyzbierać wszystko zanim one się za to wezmą ^^
Trochę się powspinałam na drzewo schodząc wywaliłam wiaderko ze śmiechu i tyle było po moim zbieraniu :P
Potem jeszcze pozbierałam trochę i poszłam porobić zdjęcia, z tyłu za domkiem mam starą wannę wkopaną w ziemię, w tym roku znalazłam w niej coś więcej niż brudna woda i uschnięte liście...małe kijanki! +dwie żabki, jedna była na prawdę śliczna cała zielona, wyglądała jak z bajki :D
Nie udało mi się jej zrobić zdjęcia, jak ją zobaczyłam pobiegłam po aparat gdy wróciłam schowała się głębiej i jej nie widziałam potem kilka razy wypływała ale akurat nie miałam aparatu i nie udało się -,-









 Mój szwagier ^^

Ostatnio coś mi się wzięło na wspomnienia i słucham starych piosenek :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz