środa, 6 czerwca 2012

John Freeman

To chyba mój pierwszy 'poważniejszy' post na blogu,haha.
Chciałam coś napisać o moim ulubionym fotografie jakim właśnie jest John Freeman, nie ukrywam że dowiedziałam się o tym człowieku zimą zeszłego roku a dokłanie w wigilię gdy dostałam jego książke, po tym jak już całą przeczytałam zapamiętałam każde zdjęcie z niej zaczęłam szukać informacji na temat właśnie tego fotografa, zaczęłam śledzić jego bloga i uważnie obserwować tą osobę która stała się jedną z moich inspiracji (:
John zaczoł się interesować fotografią mając 13 lat, gdy ojciec pozwalał mu robić zdjęcia swoim aparatem na wakacjach, od razu spodobało mu się to i zaczął inwestować w swoje hobby, teraz jest jednym z najsławniejszych i najbardziej uznawanym fotografem na świecie, oraz nagradzanym autorem książek o fotografii, łączna sprzedaż jego książek na całym świecie wynosi ponad 2 miliony egzemplarzy (:

Kilka fotek (:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz