niedziela, 7 grudnia 2014

tatuaże

Czy tatuowanie boli?
Ból to bardzo indywidualna sprawa, każdy ma inny próg bólu i inaczej go odczuwa. Nie ma co się opierać na tezach innych osób ponieważ każdy organizm jest inny. Oczywiście są pewne strefy bólu w tatuowaniu, ale to już każdy z nas sobie wybiera w jakim chce miejscu zrobić tatuaż i oczywiście warto się zorientować, gdzie boli najmniej a gdzie najbardziej.

(żółty kolor-najmniejszy ból, niebieski-największy ból)


Ile kosztuje tatuaż?
Cena tatuaży dużo zależy od miejscy w którym go robimy, jeśli wybierzemy jedno z lepszy studiów w mieście wiadomo że cena będzie wysoka,natomiast jeśli pójdziemy do Kowalskiego do jego pokoju cena będzie na pewno zachęcająco niska ;)

Ile czeka się na termin?
Tutaj jest podobna sytuacja jak z ceną, zależy gdzie, zależy u kogo i ile ma klientów.

Czy tatuowanie jest bezpieczne?
Jeśli robimy to u zaufanego i zweryfikowanego tatuażysty, który przestrzega zasad higieny i wszystko w jego studiu jest sterylne, to nie ma nam co grozić. Oczywiście nie same narzędzia są ważne bo umiejętności tatuatora są równie bardzo ważne. 

Jak dbać o tatuaż?
Po wykonanym tatuażu tatuażysta zakłada nam folie, która powinniśmy nosić od 24-48 godzin, przy czym musimy ją zmieniać mniej więcej co 3 godziny. Podczas pierwszej zmiany folii należy przemyć tatuaż letnią wodą oraz mydlinami(najlepiej mydłem bambino albo biały jeleń), po czym osuszyć go ręcznikiem papierowym,a następnie posmarować go maścią którą poleci nam tatuażysta(np.ALANTAN PLUS).Gdy już ściągniemy folie na dobre, należy również co kilka godzin przemywać tatuaż samymi mydlinami i delikatnie wycierać ręcznikiem papierowym oraz smarować maścią.Przez 3/4 tygodnie nie należy moczyć tatuażu, oraz chronić go przed promieniami słonecznymi(tyczy się to również solarium).
Przemywać go należy aż tatuaż nie zrobi się matowy, a smarować do momentu całkowitego wygojenia. Należy pamiętać że świeży tatuaż to nic innego jak rana o którą trzeba dbać i nie doprowadzić do zabrudzenia.

Ile trwa tatuowanie?
Zależy to od wielkości tatuażu i ilości jego szczegółów. Jeśli tatuaż jest obszerny i ma więcej detali zazwyczaj rozkłada się pracę nad nim na sesje.Dla porównania u mnie panel muzyczny był robiony około 20-30 minut, natomiast stokrotka trwała 3,5 godziny.

Jak wybrać tatuatora?
Warto poczytać opinie na różnych forach i dowiedzieć się co inni sądzą o wybranym studiu czy tatuażyście, jak u niego z higieną i jak wygląda przebieg jego pracy. Gdy wstępnie wybierzemy już u kogo chcemy robić tatuaż dobrze jest pooglądać inne jego prace i zobaczyć czy nam odpowiadają.Jeśli posiada się znajomych którzy mają zaufanych tatuatorów dobrze pierw dowiedzieć się o nich.

Czy jestem zadowolona ze swoich tatuaży?
Mi się osobiście moje tatuaże bardzo podobają, może dlatego że są dobrze wykonane i wzory z mojej strony były dokładnie przemyślane i wybierane.Należy dobrze przemyśleć wzory które sobie tatuujemy ponieważ jest to coś czego łatwo się nie pozbędziemy ;)

Czy będę robić sobie jeszcze jakieś tatuaże?
Na pewno, tatuaże bardzo mi się podobają i dla mnie nie jest to coś szpecącego, jeśli tatuaż jest dobrze wykonany uważam go za dzieło sztuki na ciele i jest to jedna z piękniejszych ozdób.

Mam nadzieję że wyjaśniłam kilka rzeczy dotyczących tatuaży, wiele osób się o to pytało więc stwierdziłam że post to dobry pomysł. Nie mam za dużego doświadczenia z tatuażami, napisałam tyle ile wiem, ile się dowiedziałam i ile mi powiedziano w studiach :D

Teraz jak obiecałam dodaje zdjęcia moich tatuaży (:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz