poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wakacyjne marzenia (:



Ostatnio grzebałam trochę w internecie, tak jakoś żeby znaleźć ciekawe miejsca gdzie by można spędzić wakacje, odkąd pamiętam Grecja jest jednym z wielu miejsc które chciałabym odwiedzić, dzisiaj znalazłam grecką wyspę Zakynthos, miejsce jest na prawdę magiczne a wyspa nie jest wielka.
Zdecydowanie jedną z głównych atrakcji jest Zatoka Wraku, znajduje się tam wrak statku lecz nigdzie nie znalazłam czy na prawdę był to statek jakiś piratów czy coś, ale z pewnością przykuwa uwagę i każdy będzie pod wrażeniem (:
Symbolem wyspy jest zagrożony gatunek żółwia Caretta Caretta, w związku z tym że żółw jest zagrożony, na niektórych plażach są pewne ograniczenia turystyczne aby chronić ten gatunek. 







Mam nadzieję że choć część moich marzeń dotyczących podróży się spełni.Póki co w te wakacje jadę nad jezioro kilkanaście kilometrów od mojej miejscowości i musi mi starczyć, za rok postaram  się polecieć znowu do taty do Anglii...zawsze coś :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz