sobota, 9 czerwca 2012

Śmieszny dialog :D

Godzine temu przyszłyśmy do Oli, byłyśmy trochę w mieście potem poszłyśmy do kfc na b-smarta i tak zaszłyśmy do domu (:
Teraz siedzimy i nudzi nam się potem może pójdziemy się jeszcze gdzieś przejść ale nie wiem :P
Z pogodą średnio ale mam nadzieje że nie będzie padać, miała być burza ale coś jej nie ma :D
Przed chwilą przeżyłyśmy WIELKI szok po zobaczeniu jednego statusu na facebook'u ;O

Ola niestety nie chciała zdjęcia to zrobiłam sobie z Mają (:
Nocka Filipa z Marcelem :D
Filip-"czekaj tata Marcela mnie woła"
Mama Marcela-Filip zrobić Ci loda?
Filip-nie dziękuję 
Mama Marcela-na pewno nie chcesz?
Filip-nie!
...
A Marcel wszystko przegapił oglądając Housa :D 

Jak Ola mi to opowiadała to padłam ze śmiechu!!!

Kocham was! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz