piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje!

W końcu zaczęły się wakacje, zakończenie mieliśmy na 11 i nawet sprawnie wszytko to poszło, z ocenami u mnie średnio ale mam nadzieję że przyszły rok będzie o niebo lepszy pod względem nauki i naszej gry (:
Wakacje zapowiadają się nawet ciekawie pomimo moich niewielkich planów, ale na pewno najlepiej będzie podczas nieplanowanych i mam nadzieję że częstych wypadów :P
Wczoraj miałam napisać post ale byłam już tak zmęczona że nie miałam siły, więc z Olą wybrałyśmy się na badania sportowe, wsiadłyśmy w autobus a z tyłu jakieś zamieszanie, kanar złapał chłopaka i dziewczynę za to że chyba biletu nie mieli potem zrobiła się taka afera że zaczęli uciekać a kierowca łapiąc ich nie zatrzymał autobusu i wjechaliśmy w autokar przed nami, cała szyba się zbiła i przód cały powgniatany ale może to znak żeby w końcu wymienić resztę starych autobusów u nas w Kaliszu (:
Dla wiadomości trzeba kupować bilet bo może jakiś gruby babsztyl wezwać policję z tego powodu :)

Wilczyn, Maj

Chcemy z Olą pojechać jeszcze do Wilczyna w te wakacje więc na pewno pojawi się tutaj jeszcze coś stamtąd (:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz