sobota, 15 czerwca 2013

Zapełniony weekend

W czwartek poszłam spać do Oli bo obiecałam jej że pomogę się zajmować Majką bo Oli mama musiała iść do pracy a dziadkowie pojechali nad morze, od 6 do 15 męczyłyśmy się z Mają ale dałyśmy radę, w między czasie mała zasnęła i my razem z nią :D
Potem ogarnęłyśmy się i poszłyśmy do Mc i do miasta, do domu obie wróciłyśmy takie padnięte że marzyłyśmy tylko o łóżku. Dzisiaj rano przed 8 pojechałyśmy na Szałe na regaty, posiedziałyśmy z moim dziadkiem, spotkałyśmy Alę, moja mama nam zrobiła kanapki i wróciłyśmy, ogarnęłam trochę w pokoju i poszłyśmy z Olą do jej dziadków bo zostawili nam mieszkanie i poszłyśmy spać na 4 godziny :D 
Wieczorem przyszła Arleta na matmę i tak mi zleciało.
W czwartek byłam z mamą w mieście kupiłam sobie koszulkę i top bandeau i zaniosłam do szwagra do playa telefon bo mi się psuł i dostałam w zastępstwie jakieś badziewie :P
Co do ankiety to stroję będą się pojawiać tylko muszę odzyskać albo mój telefon albo skleić aparat który upadł przez mojego psa i na razie nie chcę go używać -,- 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz