piątek, 28 czerwca 2013

WAKACJE!

No to mamy w końcu upragnione wyczekiwane wakacje, te w tym roku są zdecydowania najbardziej upragnione w moim przypadku, ten rok szkolny był okropny i mam nadzieję że przyszły będzie o niebo lepszy ;)
Po zakończeniu poszłam do domu szybko się przebrać i poszliśmy trochę większą grupką do kina na "Iluzje" co do filmu to nawet fajny, coś innego niż wszystko :D
Po kinie przyszłam do domu zjadałam obiad i z Niczką postanowiłyśmy przejechać się na rowerach do Gołuchowa, o 18 tam byłyśmy i niedawno wróciłam do domu, więc cały dzień mi bardzo przyjemnie zleciał i mam nadzieję że będzie tak z resztą wakacji.
Z racji że nie jadę w tym roku nigdzie nawet nad głupie jezioro ani nic chcę wykorzystać te wakacje i spędzać dużo czasu ze znajomymi i przyjaciółmi ale żeby ciągle coś robić, byle nie siedzieć w domu, oby pogoda dopisała! ;)

Życzę wszystkim udanych i pogodnych wakacji i żebyście trzymali się swoich planów wakacyjnych i korzystali z pogody ile się da! ♥ 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz