środa, 3 kwietnia 2013

Koniec wolnego

No i koniec przerwy świątecznej, zleciało mi to strasznie szybko, było to raptem kilka dni ale zawsze jakaś przerwa i wolne od szkoły :)
Wczoraj z Gabi i Niczką poszłyśmy do aquaparku na zakończenie świąt, tradycyjnie aparat Gabi poszedł w ruch :D
Jakieś 40 minut przed czasem zauważyłam że mi leci krew z palca(wcześniej widziałam krew na podłodze i się śmiałam się że ktoś krwawił a najprawdopodobniej to była moja -,-)
poszłam do kantorka ratownika i siedziałam tam z 15 minut jak nie więcej, wylał na mój paluszek pól buteleczki wody utlenionej, spryskał jakimiś specyfikami zaplastrował i nastraszył mnie że dostanę skierowanie na szwy do szpitala, na szczęście żartował ja twardo powiedziałam że wcale się nie bałam, przy okazji dowiedziałam się że jesteśmy najniegrzeczniejsze w aqua bo cały czas zjeżdżamy na czerwonym świetle, ja oczywiście zaprzeczyłam a wtedy pokazał mi nagrania jak ani razu nie zjechałyśmy na zielonym.Gabi z Piczką poszły jeszcze sobie porobić zdjęcia a ja siedziałam i się śmiałam :D
Zawsze muszę sobie coś zrobić, niedawno mi się zagoił palec u dłoni a nowy palec rozwalony -,-"

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz