sobota, 13 kwietnia 2013

Kino z Piczką

Chciałyśmy iść wczoraj do kina na coś bo miałam multibilety i chciałam je w końcu wykorzystać, ale było już za późno i weszłyśmy tylko do tęczy po prezent dla mojego szwagra ;)
Ale dzisiaj się wybrałyśmy do tego kina, poszłyśmy na "spring breakers", film o nastolatkach, dla mnie ostatnimi czasy wszystkie filmy o nastolatkach wyglądają strasznie podobnie, tutaj byłą jeszcze jakaś gangsterka, nieocenzurowane cycki co nie zmienia faktu że reżyserzy idą na łatwiznę :P
Tak to nic szczególnego nie robiłam, jutro mój szwagier ma 32 urodziny :O 
A ja w środę, niestety. Mama się uparła że w środę mam to w środę mam wyprawić a ja tak średnio chce bo środek tygodnia jeszcze trening a znowu nie pójdę, ale cóż mamy trzeba się słuchać -,-"


Jakiś anonimek na asku ciągle się domaga i dopytuje o bloga i posty, ciekawe kto to? :>
mój ask- kilk




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz