poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester i nowy rok :)


No to już mamy w końcu upragnionego sylwestra :D
Chciałam Wam życzyć udanego sylwestra, żeby 1 stycznia po południu policja nie szukała Was po całym mieście, no i żeby rok 2013 był o wiele lepszy niż 2012!
A tak korzystając z okazji że pisze taki post chciałam podziękować wszystkim którzy od czasu do czasu wchodzili na mojego bloga i czytali moje posty, mam nadzieję że będzie Was w przyszłym roku jeszcze więcej ponieważ dla mnie to wielka motywacja by pisać tutaj :)
Co do tradycji pisania postanowień w sylwestra na nowy rok itp. to jednym z moich jest na pewno większa aktywność na blogu! (:
Teraz idę się kąpać a potem będę sprzątać i szykować się do sylwestra.


Piosenka która zabrzmi u nas dzisiaj i to pewnie nie raz^^
hahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz