piątek, 28 grudnia 2012

Drobne zmiany

Tak jak pisałam wczoraj, chciałam zrobić kilka kosmetycznych zmian na moim blogu, dzisiaj miałam rano trochę czasu ponieważ musiałam wstać przed 8 bo fachowiec miał przyjść kończyć moje drzwi do pokoju,siedziałam z dziadkiem w pokoju to postanowiłam że trochę się pobawię no i wyszło tak jak wyszło, nie wygląda to jak mój blog ze snów ale wszystko z czasem :)
Dużo się nie zmieniło zzrobiłam tylko jakiś sensowny nagłówek,zmieniłam położenie gadżetów no i dodałam translator ze względu na to że coraz częściej mój blog odwiedzają inne kraje niż Polska :D
Myślałam jeszcze nad kolorystyką, tłem i czcionką ale narazie nie mam żadnego pomysłu a jak chciałam coś zrobić to mi się nie podobało dlatego to zostawiłam bez zmian.

Blog w języku tajskim ^^




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz