niedziela, 30 grudnia 2012

Shin chan :D

Post dość nietypowy bo nigdy nie pisałam tutaj o bajkach, ale ostatnio znowu zaczęłam oglądać jedną z moich ulubionych bajek z dzieciństwa ^^
Co jakiś czas przypominam sobie o Shin chanie, na pewno nie tylko ja lubiłam tą bajke, leciała ona kiedyś na jetixie.
Na początku pojawił się komiks dopiero później zaadoptowali to w kreskówkę.Manga/anime Shin chan opowiada o 5 letnim chłopcu który ciągle pakuje się w jakieś kłopoty albo stwarza problemy swoim rodzicom i opiekunom.Anime leciało grubo po 23 ale pamiętam że twardo czekałam aż się zacznie, szkoda że już to nie leci nigdzie a przynajmniej ja nie widziałam.
Nie mam nic konkretnego do roboty dlatego ubieram się w dres i rozpoczynam oglądanie Shin chana :)
 
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz