czwartek, 27 grudnia 2012

Nowa obudowa i paznokcie z nudów

Mam straszne zaległości na blogu, kilka osób pytało się czemu już nic nie piszę, dlatego chcę się wziąć za bloga, mam w planie kilka zmian,pare pomysłow już mam ale nic nie jest ustalone a wracając do tematu posta chcę krótko napisać że ostatnio przyszła mi obudowa do mojego samsunga gio z allegro,były jeszcze wzory z aparatami analogicznymi,i dziwne że nie wziełam któregoś z nich ale stwierdziłam że obudowy z tymi stworkami są mega urocze i jakoś bardziej mnie przekonały :D
A co do paznokci pomalowałam je tylko 3 lakierami: różowy-Delia No.1(nr.57), pomarańczowy-Safari(numer koloru niestety mi się starł, ale jest to taki drogowy pomarańczowy), brokatowy-Miss selene golden rose(nr.167).

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz