piątek, 28 grudnia 2012

Białoruś Mińsk Białoruś Mińsk

Jakiś miesiąc temu założyłam ponownie konto na postcrossing, ponownie bo wcześniejsze konto chyba mi usunęli ze względu na brak użytkowania go przez długi czas :P
Jak do tej pory wysłałam 3 pocztówki i 2 doszły(do Niemiec i do Holandii)wciąż czekam aż dojdzie moja karta do Rosji -,-
A więc skoro dwie moje kartki już doszły to dwie zostały do mnie wysłane i obie doszły, dawno się w to nie bawiłam i nie myślałam że krtki dostnę od razu z Meksyku i Grecji ale obie przyszły mi z Białorusi i obie z Mińska, na szczęście są zupełnie inne i tym się pocieszam :P
Dzisiaj wylosowałam kolejne 3 pocztówki do wysłania, ucieszyłam się z tego co wylosowałam bo w końcu nie wszystkie osoby są z Europy,tylko z Chin,Ameryki no i znowu z Niemiec :)
Jak widzę niektórych ile kartek już otrzymali i wysłali to zazdroszczę, nie mogę się doczekać aż ja uzbieram chociaż ze sto pocztówek^^
 
 Wygrzebałam jakieś kartki z szuflady :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz