środa, 12 lutego 2014

z rodziną

Dzisiaj była impreza rodzinna o której wspominałam wczoraj.
Niedawno przyszłam bo wszyscy młodzi poszli i starzy zostali :D 
Wszystko mnie boli po treningach na sali i w domu ,takie długie przerwy nie dla mnie ale się cieszę że mogę już ćwiczyć i grać, ale dzisiaj odpuszczam sobie ćwiczenia i zmykam zaraz spać (:
Ostatnio coś mój obiektyw 18-55 zaczął się psuć i nie chce się automatycznie ustawić ostrość podczas robienia zdjęcia :/
Zrobiłam kilka zdjęć ale niestety mój obiektyw szwankuje nawet przy manualnym ustawianiu ostrości więc nie są te zdjęcia najlepsze, wszystkie praktycznie są zamazane.
Muszę coś z nim zrobić, dać do jakiegoś przeglądu bo mam jeszcze tylko 55-300 który do codziennych zdjęć średnio się nadaje :(

Spódniczka-H&M
Koszula-sh
Kamizelka-szafa mamy

Buty-CCC

Pierwszy raz moja siostra na blogu :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz