niedziela, 23 lutego 2014

Dyskoteka katedralna

Dawno nie pisałam tutaj tak wcześnie, posty zazwyczaj pojawiały się pod koniec dnia, ale w sumie nie mam co robić a i tak miałam tutaj wspomnieć o wczorajszym wieczorze.
Wczoraj już nie miałam siły nic pisać, przyszłam do domu przed 1 w nocy i praktycznie od razu zasnęłam :P
Wczoraj wyszłam z domu jakoś przez 17 i poszłyśmy pod kfc z Pauliną,Nikolą i Kingą po Ole potem poszłyśmy na 18 na dyskotekę katedralną, tańczyłyśmy praktycznie cały czas, łącznie z tańcami na dworze jak poszłyśmy do łazienki, hahaha
Ogólnie fajnie było i za tydzień znowu idziemy i pewnie będziemy chodzić na wszytskie, haha :P
Nie mam zdjęć z wczoraj bo jakoś nie było kiedy zrobić, później telefon miałam w kurtce :/

Z przed chwili 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz