środa, 5 lutego 2014

wygrana w tęczy

Raczej tutaj nie wspominałam o mojej wygranej w konkursie w tęczy.
W galerii jakoś w listopadzie postawili wielką bombkę w której można było robić zdjęcia, na fanepage tęczy pod zdjęciem tej bombki napisali żeby dodawać swoje zdjęcia w niej(dalej pisało że to jest konkurs na najlepsze zdjęcie), ja dodałam tak sobie nie czytając do końca. Jakieś dwa tygodnie temu napisali mi że wygrałam i od razu musiałam zobaczyć o co chodzi, okazało się że mam pierwsze miejsce i wygrałam bon do medicine i maskotkę z logiem galerii :D 
Miałam małe problemy z odebraniem nagrody ale już jest u mnie.
Wczoraj mój ojczym po nią pojechał ponieważ mnie nagle złapał coś jakby skurcz w szyi i mnie trzyma aż do dzisiaj, ale teraz jest znacznie lepiej. Wczoraj przeleżałam cały dzień bez poduszek bo nie mogłam się w ogóle skręcić w lewo :(
Jak nie plecy to szyja :/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz