czwartek, 30 stycznia 2014

przeziębione nerki :<

Do lekarza poszłam jednak dzisiaj,lekarka mi powiedziała że podczas  lekkiego przeziębienia w tamtym tyogdniu mogło mi się to przenieść na nerki i przepisała mi jakiś antybiotyk.
Mam pić dużo herbaty z cytryną więc mi to pasuje, a jutro do szkoły nie pójdę, a po południu i tak muszę iść z Nikolą do tęczy załatwić parę spraw i między innymi odebrać moją nagrodę za konkurs na świąteczne zdjęcie :D
Od rana byłam w szkole na dniu patrona, klasy sportowe oczywiśćie nie mogły grać i tylko śedziowaliśmy, mi się za bardzo nie chciało i posędziowałam tylko jeden mecz później siedzieliśmy na ławce (:
Później poszłam do Oli i do lekarza, jak wracałam od lekarza weszłam do kfc po "obiad" dla mnie i Oli :P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz