poniedziałek, 11 listopada 2013

na nowo chora+wczorajszy strój

Na tym komputerze coś nie mogę dodawać postów, blogger się cały zacina albo zawiesza i nie mogę nic pisać :/
Dzisiaj spała u mnie Nikola, wczoraj oglądałyśmy MTV EMA no i w sumie nic szczególnego nie robiłyśmy, rano byłyśmy na meczu u chłopaków jeszcze (: Oko ma bilety na jakieś tańce towarzyskie na arenie więc wieczorem idziemy patrzeć jak tańczą :D 
Dzisiaj się obudziłam i zastał mnie kaszel, wcześniej bolało mnie tylko gardło i miałam kaszel, dlatego teraz robię wszystko żeby jak najszybciej pozbyć się tej choroby bo już mam dosyć :< 

Wczorajszy strój(za bardzo nie widać wszystkiego :/)

Snap-deezee
Kurtka-sh
Bluza(z kapturem)-Semby :D 
Koszulka-sh
Legginsy(granatowe)-decathlon
Buty-Jordan 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz