czwartek, 7 marca 2013

za dużo!

Siedzę teraz na kompie i powinnam się czegoś uczyć ale nie mam siły, sama myśl ile mamy nauki automatycznie zniechęca mnie  i zamyka książki, na szczęście jutro nie ma nic po za kartkówką z matematyki która dla mnie równa się jak duża praca klasowa z historii, a wolałabym już pisać to drugie bo matematyka to dla mnie czarna magia i nigdy jej nie pojmę -,-"
A co do historii mam zaległy sprawdzian do napisania ale to w przyszłym tygodniu :)
Co do aparatu dzisiaj rano po przebudzeniu od razu wzięłam tabletkę bo nie mogłam wytrzymać z bólu, w szkole zjadłam tylko drożdżówkę którą sobie urywałam i przez te gigantyczne kęsy wcale jej nie czułam, w domu cały dzień jem zupę ogórkową bo nie mogę nic gryźć ;/
Zrobiłam sobie i mamie na wieczór gorącą czekoladę(jakiś inny smak dzisiaj)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz