niedziela, 10 marca 2013

Nowy laptop

W końcu dostałam nowego laptopa, nie mogłam się już doczekać, jeszcze przecenili mi tego co miałam kupić , bez wahania pojechaliśmy i wzięliśmy :D
Teraz tylko żeby zgrać wszystkie zdjęcia i muzykę z tamtego rozładowanego laptopa którego naładować to będzie wyczyn i będę w   100% zadowolona ♥
Praktycznie każdy laptop już jest z windowsem 8, nie jestem do niego tak do końca przekonana ale może się przyzwyczaję, miałam już z nim problemy ale dzisiaj już mi idzie lepiej, może nie jest taki zły ;)
Tak czy siak strasznie się cieszę że nie muszę z tamtym gratem się już męczyć, a mój komputer już ma mnie dosyć(za długo z niego korzystałam :P)





1 komentarz:

  1. Jak jest nowy komputer to też może jakieś nowe biurko by się przydało:) Polecam w taki zainwestować. Porządne znajdziesz na https://mobiusdesk.pl mają tu solidne biurka gamingowe.

    OdpowiedzUsuń