czwartek, 7 marca 2013

nowa czapa :D

Gabi po przeczytaniu mojego ostatniego posta uświadomiła mi że jutro mamy jeszcze kartkówkę z geografii o której na śmierć zapomniałam, a teraz co robię...wkuwam, zrobiłam sobie przerwę i zaraz wracam do powtarzania mapki fizycznej europy -,-"
Miałam napisać wcześniej że przyszła mi nowa czapka z deezee.pl ale stwierdziłam że napiszę w oddzielnym poście(pretekst do dwóch postów w ciągu jednego dnia)
Co do czapki to miałam już dawno w planie sobie taką sprawić ale nie wiedziałam czy kupić czy sama zrobić, ale deezee zaczęli sprzedawać czapki, dodatki to stwierdziłam że zobaczymy co oni tam mają skoro zawsze były tylko buty :)
I jestem bardzo zadowolona, czapka jest dobrej jakości i co najważniejsze ćwieki są mocno i stabilnie przyszyte :)

Idę zrobić kolejną herbatę i wracam do książki -,-"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz