środa, 30 stycznia 2013

Dzień patrona

Dzisiaj cały dzień nie było lekcji ponieważ w naszej szkole był dzień patrona, za to były jak co roku zawody(siatkówka).Klasy sportowe nie mogły brać udziału dlatego sędziowaliśmy mecze, trochę było zamieszania ale daliśmy radę :D
Sędziowałam razem z Nikolą na zmiane poetm już mi się nie chiało gwizdać to Nikola sędziowała chyba ze 3 mecze pod rząd :P
Ja się wynudziłam jak nigdy i tylko biegałam do tablicy zapisywać wyniki i spisać kolejny mecz :P
Na koniec oczywiście była dekoracja i bardzo się zdziwiłyśmy bo nie dość że były medale za pierwsze miejsca to jeszcze statuetki dla najelepszych zawodniczek(nie wiem czy u chłopaków też było bo mieli mecze na innej sali) miejmy nadzieję że my chociaż dostaniemy dodatkowe punkty z zachownaia za sędziowanie :)
Odbiegając od tematu wczoraj siostra przyniosła mi nowe leggisny które mi przyszły, nikomu z mojej rodziny się nie podobały oprócz dziadka :P
 
 
Jutro postaram się napisać post i zrobić zdjęcia z moimi dzisiejszymi łupami z sh, a zaraz idę spać bo cały dzień mnie muli, rano się wykąpie i jutro pierwszy wdż w tym roku -,-
 
Na dobranoc :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz