czwartek, 31 maja 2012

Zły format...

Chciałam dodać kilka zdjęć z koncertu ale niestety pozmieniały mi się ustawinia w aparacie i jest zły format a nie moge go zmienić ;/
Będe jeszecze kombinować ale nie obiecuje że te zdjęcia się tu pokażą.
Po wystawineiu ocen na pewno będę tu częściej zagladać póki co nadrabaim zaległości w szkole, poprawiam się i muszę przyznać że jest masa nauki ostatnio ale jakoś moja klasa daje sobie rade :]
Jutro mamy wolne, właściwie to każdaklasa gdzieś idzie niestety nasza pójdzie co najwyżej na lody i to nawet nie całą klasą, jest temu winna jesdna osoba ale nie będe pisać kto z grzeczności (:
Chce dzisiaj zrobić sobie paznokcie więc jak mi wyjdzie to wstawie tutaj zdjęcie, ale jeszcze nie mam żadnego pomysłu więc dodam post wieczorem :D

Franek z kwietnia (:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz