czwartek, 10 maja 2012

Nowe buty



Przed chwilą skończyłam powtarzać matme na jutrzejszą kartkówe, zaraz zrobię sobie cappuccino, wypiję i lece się kąpać (:
Myślałam że ten tydzień będzie gorszy ale ale kilku sprawdzianów nie było i jutro też nie mamy klasówki z angielskiego ^^
haha dzisiaj było spotkanie w kościele do bierzmowania trochę się pośmiałyśmy z Nikolą z naszych 'poważnych' przemyśleń na temat pewnej osoby ;P Zaraz po kościele pobiegłam do sklepu po buty które upatrzałam sobie wcześniej..musiałam je kupić! :D





4 komentarze:

  1. cudne buty. <3

    +dodaj obserwatorów to może poobserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty, tylko zastanawiam się czy mogłabym w takich na co dzień chodzić. Chyba trochę byłoby trudno. Zdecydowanie stawiam na wygodę, nie noszę wysokich butów chyba, że na jakieś imprezowe wyjście. Teraz też jak potrzebuję jakieś buty na jesień, to z takich https://butymodne.pl/damskie-filippo-skora-ekologiczna-c531.p143.f117.html właśnie niezbyt wysokich chcę sobie wybrać. Takie najwygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to akurat butów to mam całą masę, ale okazuje się że mój mąż swoje podziurawił i nadal w nich chodzi... co ja z nim mam. Szukać mu się nowych nie chce, w ogóle się wyglądem nie przejmuje. Coś mu pewnie tutaj znajdę https://mybaze.com/pl/buty-wizytowe-meskie , w tym sklepie zawsze mają świetny wybór

    OdpowiedzUsuń