sobota, 12 maja 2012

Spontaniczne zakupy (:

Dzisiaj poszłam z Olą konkretnie do jednego sklepu po spodnie, wyszło tak że spodni dla Oli żadnych nie było i postanowiłyśmy pojechać do Ostrovi...i tak wlokłyśmy się niecałą godzine autobusem pełnym ludzi, kotorga ^^ ale chociaż Ola kupiła to co chciała(prawie :P) i ja taż kupiłam sobie sweterek i czapke (:
Teraz siedze ogladam KSW i jem kolacje przed kolacją :D


W tle mój żółw który zasnął kończąc swoją kolacje :P



Tak klimatowo. Na wejście Mameda ^^

1 komentarz:

  1. Jeśli mowa o zakupach i butach to ja ogólnie mam kłopot z dobraniem butów, ponieważ moja jedna stopa jest grubsza od drugiej. Podobno wiele osób tak ma i nie ma w tym nic dziwnego. Tak samo jest z palcami u rąk. Zgadzacie się? Przypomniało mi się o tym, bo właśnie sprawdzam buty na stronie https://butymodne.pl/ Może tam uda się coś znaleźć.

    OdpowiedzUsuń