środa, 8 października 2014

po ślubowaniu i po kinie

Wczoraj miałam ślubowanie i szybko chciałam pokazać jak byłam ubrana chociaż zdjęcie nie jest zbyt wyraźne bo ostatnio ciągle mam aparat zaparowany i widzę dopiero jak wyszły zdjęcia jak zgrywam je na laptopa bo późnej szybko odkładam telefon i nawet nie myślę o tym :P
Wczoraj wieczorem poszłam z siostrą do kina na "Miasto 44" i w sumie zawszę tu piszę o filmach na które chodzę do kina :D
Ten film o tyle się wyróżnia od poprzednich o których pisałam ponieważ bardzo dużo osób było na nim albo dopiero pójdzie ze szkołą, więc większość osób go widziało albo zobaczy, ale i tak chcę napisać że jeśli ktoś nie będzie miał okazji iść ze szkoły to naprawdę polecam iść samemu bo film jest godny polecenia, strasznie mi się podobało,gra aktorska,muzyka,efekty,charakteryzacje ogólnie cała produkcja bardzo dobrze zrobiona i dzięki takim filmom głównie nie przekreślam polskiej kinematografii.Film strasznie dołujący i wzruszający więc polecam wziąć chusteczki ze sobą.Z reguły lubię wojenne/historyczne filmy bo więcej z nich zapamiętuje niż z lekcji i polecam chodzić jeśli macie okazję i możliwości :D





Bokserka-diverse
Kurtka-jakaś no name nie wiem skąd ja mam ;)
Spódnica-C&A
Koturny-zwykły sklep





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz