wtorek, 28 października 2014

dużo wydatków

Ostatnimi czasy miałam sporo do kupienia i wcale ta lista jakoś znacznie się nie zmniejszyła niestety :/
Jeszcze zbliżają się pierwsze urodziny Lilki to wydatków jest trochę więcej.
W sumie dawno nic nie pisałam ale milion razy wspominałam że mam strasznie dużo nauki i jak wchodzę na laptopa to nie myślę nawet nad tym żeby coś tu napisać, a gdybym chciała nie miałabym nawet za bardzo co, bo pisać codziennie że się uczę na jakiś przedmiot jest bez sensu :P
Szybko pokażę ostatnie zakupy i lecę ćwiczyć,a i właśnie w tamtym tygodniu niestety znowu mnie połamało i też nie miałam jakoś humoru na pisanie postów i teraz muszę ostrożnie wrócić do ćwiczeń po tygodniowej przerwie :D 

Dres-cropp by Iza Lach
Spódnica-allegro
Shaker-SFD

I dawno Lilki nie było więc jakieś ostatnie zdjęcie :>

\





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz