środa, 1 maja 2013

Aranżacja wnętrz

W tym poście znowu odbiegnę w temat aranżacji wnętrz.
Jeszcze nigdy nie pisałam tu co nie co interesuje się tym, może nie jakoś bardzo ale zawsze :D 
Spowodowane jest to pewnie moją siostrą która jest po liceum plastycznym i ma specjalizacje: dekorator wnętrz.
Od tamtego czasu też zaczęłam się tym interesować i dużo myślałam i nadal myślę czy nie iść w ślady siostry, skoro kręci mnie to już tyle lat ;)
Chce wam pokrótce pokazać wnętrza które bardzo mi się podobają i marzy mi się kiedyś mieszkanie w podobnym stylu i mam nadzieję że kiedyś moje marzenia się spełnią :D 
Ale to co tu pokażę to namiastka inspiracji jakie znam i widziałam.

Cudowny tarasik ♥ 
 Jest i lodówka która podoba się zarówno mi jak i mojej siostrze ♥


 Trochę większa przestrzeń...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz