czwartek, 2 sierpnia 2012

Za dużo jedzenia :P


Dzisiaj było ookropnie gorąco a ja jeszcze jeździłam rowerem po samym centrum! Wjechałam z moim ojczymem do tęczy i w końcu przecenili model butów które uaptrzałam sobie z pół roku temu :P
Zamówiłam sobie jeszcze torbę, ale mama powiedziała że kupi mi a buty ja mam sobie kupić :)
Tylko że rozmiar najwiękzy jest 39 a ja nosze od 40 nawet do 42!
Ale mam nadzieję żę rozmiarówka jest zaniżona, a nie chciało mi się już dzisiaj przymierzać :P
Jutro z mamą pojadę to wezmę już kase i będę przymierzać :)
Od rana chyba jeszcze pojadę do aquaparku u nas w Kaliszu.
A co tytułu dzisiejszego posta to napiszę że dzisiaj na kolacje zrobiłam sobie grzanki z masłem czonskowym mojej roboty i żółtym serem ^^ :mniam:
+tradycyjnie soczek :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz