środa, 8 sierpnia 2012

Longboarding

Z czasem widzę że longboard jest coraz bardziej popularny w Polsce, więcej o tym się słyszy w telwizji i internecie, w 2010 roku  znalazłam filimik po którym zaczęłam się trochę bardziej interesować tym, z tego co wiem longboard osiąga większą prędkość niż zwykła deskorolka i jest dla tzw. profesjonalistów :)
Sama nie miałam okazji jeździć na longboardzie ale spotkałam się z kilkoma chłopakami którzy jeździli, niestety w Anglii, w Polsce jeszcze nikogo nie spotkałam.
Zanim pewnie bym na to weszła musiałabym trochę pojeździć na deskorolce na której nie jeździłam od roku, wszystkie 3 które posiadam leżą w piwnicy :)


Fajenie by było zobaczyć kogoś w Polsce kto dobrze jeździ na longboardzie :)

Filmik który na nowo zaczęłam oglądać po kilka razy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz