piątek, 10 sierpnia 2012

Karmimy psiaki! :)

Postanowiłam zaangażować się trochę bardziej w pewną akcję kręcąc filmik na ten temat, akcja polega na tym że kilkamy na wybranego psiaka i dajemu mu posiłek (3 osoby to jeden posiłek), musimy tam podać imię, wiek i e-mail następnie otrzymujemy meila z podziękowaniem i uprzedzeniem że będziemy dostawać rekalmy od sponsorów, dzięki któym(oczywiście trzeba otworzyć te maile z tymi reklamami) dają na kolejne posiłki dla piesków :)
Nakramić psiaki można na www.karmimypsiaki.pl .
Zachęcam również do publikowania postów na facebooku,blogach,forach internetowcyh z linkiem do tej strony :)


2 komentarze:

  1. brzydko mówisz :< zacinasz sie itp.. słabo jak na 1 raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kręciłam to dość późno więć nie mogłam mówić za głośno co wiązało się z płynnością mowy (mówie cicho=mówie niewyraźnie,zacinam się, nie wiem co mówie) + filmik nagrałam tak poporstu i nie miałam pojęcia co mam powiedzieć :) i tak jest strasznie dużo cięć :D
      ale dziękuję za uwagę, postaram się poprawić

      Usuń