niedziela, 30 sierpnia 2015

kurier za kurierem

Pod koniec wakacji chyba nie miałam co zrobić z pieniędzmi, jak poleciałam z zakupami to sama się przeraziłam, haha
Oczywiście żartuje wszystkie rzeczy są mi potrzebne więc nie ma co żałować.Przedwczoraj dostawałam smsy i telefony jeden po drugim od kurierów a i tak czekam jeszcze za trzema :P
Czekam za legginsami i plecakiem do szkoły więc pokażę to na dniach.Zaraz rok szkolny więc zaczęłam się już zaopatrywać też w rzeczy do szkoły ale tego raczej pokazywać nie będę :D 
Zaraz lecę do siostry na obiad i przy okazji zrobi mi paznokcie i pofarbuje moje rude ombre które stało się niestety blond i średnio mi się to podoba że tak się stało, haha.Mam jeszcze kilka zdjęć z Władysławowa więc do jutra planuje jeszcze ze dwa posty żeby nadrobić te zaległości :(







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz