środa, 2 lipca 2014

no to wakacje!

Niby wakacje, wolne już ale jednak trochę tu cisza :P
Po zakończeniu miałam trochę latania i załatwiania z nową szkołą, ale już wszystko jest załatwione.
Ostatnio dosyć sporo kupiłam, a w sumie to dopiero początek bo zaczynają się promocje a ja wtedy nie mogę się powstrzymać od kupowania :D
Dzisiaj weszłam tylko na chwilę zorientować się w jakiej cenie w stacjonarnych sklepach są obiektywy a musiałam sobie kupić bluzkę i ręcznik. Na promocje na ten ręcznik czekałam chyba od maja i w końcu go dorwałam! ;)
W poniedziałek Ola z Bartkiem i Lilką wrócili z nad morza i przywieźli mi misia z "Jasia Fasoli" :D 
Ostatnio też zamawiałam kosmetyki ze strony na którą trafiłam przez przypadek i się nią zainteresowałam i również tam trafiłam na promocje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz