piątek, 18 października 2013

w końcu piątek!

W końcu doczekaliśmy się piątku ale nie powiem bo szybko mi zleciał ten tydzień pomimo tylu sprawdzianów!
Wczoraj dostałam dwie pocztówki z Rosji i Luksemburgu, teraz ciągle piszę tutaj o nowych pocztówkach ale stwierdziłam że będę wam je pokazywać ze względu żeby być obecną na blogu i ze względu że niektórym bardzo podoba się zabawa z postcrossing :D
Dzisiaj dostałam jeszcze jedną pocztówkę i to nie jest taka zwykła z widoczkiem tylko dostałam ją od  André ze Szwajacarii który sam robi dizajnerskie pocztówki,niektóre są na prawdę ciekawe i oryginalne dlatego odsyłam Was na jego fanepage do zobaczenia innych jego wyrobów (:
Fanpage André(klik)
Z tego co mi napisał wiem że zajmuję się projektowaniem pocztówek na co dzień.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz