niedziela, 9 września 2012

Fotografowanie nieba


Wczoraj południu siedziałam przy biurku i zauważyłam wielką mgłę, przyjrzałam się i myślałam że to jakaś burza piaskowa potem   otworzyłam okno i czuć było że to dym, później okazało się że samochód na parkingu kauflandu się zapalił.
Gdy próbowałam dojrzeć przez drzewa co się tam dzieje, dostrzegłam dość "ciekawe" chmury, więc postanowiłam porobić trochę zdjęć, i potem siedziałam jak głupia przez dobrą godzine w oknie z aparatem :P

Lubię fotografować niebo, gdy chmury mają ciekawe kształty lub gdy na niebie są przeróżne barwy to aż ciężko nie zrobić kilku zdjęć (:

Bardzo chciałabym zrobić zdjęcia niebu w nocy przy pełni księżyca i mnóstwem gwiazd wkoło, ostatnio gdy była pełnia jeszcze w wakacje wzięłam aparat na boisko i miałam zamiar zrobić kilka zdjęć ale zapomniałam naładować baterii i nie udało mi się pstryknąć nawet jednej fotki -,-

Ale i tak nie wyszły by takie zdjęcia jak bym chciała w tym blokowisku, więc czekam na okazję żeby wybrać się w ciemny plener bez lamp i jakiegokolwiek oświetlenia :D






            To zdjęcie akurat zrobiłam dzisiaj około 20:00



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz